Telenor Bedriftsidrettslag Trondheim

Telenors Bedriftsidrettslag, Trondheim, ble stiftet den 19. desember 1945. I begynnelsen var det kun noen få idrettsgrener som var representert, mens laget i dag er engasjert innenfor de fleste idretter som bedriftsidretten organiserer.

TBIL Trondheim er tilsluttet Teleidrettsforbundet (TIF), som er den landsomfattende sammenslutningen for bedriftsidrettslagene i Telenor og selskaper som helt eller delvis er eiet av Telenor. Som medlem av idrettslaget vil du ta del i et miljø hvor trivsel og velvære står i fokus. Idrettslaget er en fin møte å treffe kolleger fra eget og andre miljøer i en sportslig og sosial sammenheng. Når det gjelder nærmere informasjon om treningstider, terminlister, påmelding etc. etc., ta kontakt med oppmennene til de forskjellige aktivitetene.

Interesserte kan også kontakte medlemmer av styret. Når det gjelder spørsmål om andre aktiviteter eller forslag om slike, ta kontakt med leder eller en representant for styret.

Telenor Bedriftsidrettslag har mange forskjellige undergrupper og aktiviteter i Telenor BIL i Trondheim. Klikk deg inn på  Grener for å se hvem du skal kontakte om du har spørsmål eller vil melde deg inn.